Problém:
Při pokusu o přihlášení nebo spuštění Autodesk aplikace se zobrazí následující chyba:
Požadovaná služba není k dispozici. Služba společnosti Autodesk, ke které se snažíte získat přístup není dočasně přístupná.
Pokud máte anglickou verzi aplikace, pak se může zobrazit její anglický ekvivalent:
Requested service not available. The Autodesk service you are trying to access is temporarily unavailable.
Příčiny chyby:
Chyba značí, že se nepodařilo připojit na servery Autodesk. Mezi nejčastější důvody, proč se tato chyba zobrazuje patří:
a) Blokace komunikace na firewallu/proxy
b) Chybějící bezpečnostní aktualizace
c) Špatně nastavené časové pásmo
d) Nastavení důvěryhodných stránek
e) Poškozený účet windows
f) Problém s routerem v síti
g) Příliš stará verze Microsoft Internet Explorer
Řešení:
A) Blokace komunikace na firewallu/proxy
- Nejčastější příčinou této chyby je blokace komunikace se servery Autodesk na straně firemního firewallu/proxy v síti. Zkontrolujte, zda je server proxy nakonfigurován tak, aby umožňoval neomezený a anonymní přístup k následujícím adresám URL uvedených níže. Výchozí port pro HTTP je 80 a pro HTTPs je 443.
- Podívejte se, jaké všechny adresy musí být povoleny.
- Ověřte, že je povoleno TLS 1.2
- Verifikace certifikáty využívá komunikaci přes HTTP nikoliv HTTPS, mějte tedy u certifikátů třetích stran povolen HTTP protokol.
B) Chybějící bezpečnostní aktualizace
- AutoCAD 2014 – 2015: Instalujte licenční hotfix POODLe SSL v3
- AutoCAD 2012 – 2013: Instalujte hotfix pro jednouživatelské přihlášení
- Revit produkty: Instalujte SSLv3 Poodle Hotix pro Revit
C) Špatně nastavené časové pásmo
- Klikněte pravý tlačítkem myši na čas v liště windows
- Vyberte Upravit datum a čas
- Vyberte záložku Internet Time
- Vyberte Změnit nastavení
- Zvolte Synchronizovat se servery Internet Time
- Z nabídky vyberte „time.windows.com“
- Potvrďte přes tlačítko Ok