Požadovaná služba Autodesk není k dispozici

Problém:

Při pokusu o přihlášení nebo spuštění Autodesk aplikace se zobrazí následující chyba:

Požadovaná služba není k dispozici. Služba společnosti Autodesk, ke které se snažíte získat přístup není dočasně přístupná.

Autodesk pozadovna sluzba neni k dispozici

Pokud máte anglickou verzi aplikace, pak se může zobrazit její anglický ekvivalent:

Requested service not available. The Autodesk service you are trying to access is temporarily unavailable.

 

Příčiny chyby:

Chyba značí, že se nepodařilo připojit na servery Autodesk. Mezi nejčastější důvody, proč se tato chyba zobrazuje patří:

a) Blokace komunikace na firewallu/proxy
b) Chybějící bezpečnostní aktualizace
c) Špatně nastavené časové pásmo
d) Nastavení důvěryhodných stránek
e) Poškozený účet windows
f) Problém s routerem v síti
g) Příliš stará verze Microsoft Internet Explorer

 

Řešení:

A) Blokace komunikace na firewallu/proxy

  • Nejčastější příčinou této chyby je blokace komunikace se servery Autodesk na straně firemního firewallu/proxy v síti. Zkontrolujte, zda je server proxy nakonfigurován tak, aby umožňoval neomezený a anonymní přístup k následujícím adresám URL uvedených níže. Výchozí port pro HTTP je 80 a pro HTTPs je 443.
  • Podívejte se, jaké všechny adresy musí být povoleny.
  • Ověřte, že je povoleno TLS 1.2
  • Verifikace certifikáty využívá komunikaci přes HTTP nikoliv HTTPS, mějte tedy u certifikátů třetích stran povolen HTTP protokol.

 

B) Chybějící bezpečnostní aktualizace

 

C) Špatně nastavené časové pásmo

  1. Klikněte pravý tlačítkem myši na čas v liště windows
  2. Vyberte Upravit datum a čas
    Upravit datum a čas
  3. Vyberte záložku Internet Time
  4. Vyberte Změnit nastavení
  5. Zvolte Synchronizovat se servery Internet Time
  6. Z nabídky vyberte “time.windows.com”
  7. Potvrďte přes tlačítko Ok

 

 

Napsat komentář